Ahad, 8 Januari 2012

Pengalaman merijap di hosteeel~

kamu pernah kah nampak or terjumpa hantu???? then how you feel??? uuhuhuhuhuhuhuuuu atulaah jua ku rasakan yaaaw... semalam which is 8 january 2012... aku anikan online facebook baaah.. macam biasa yelaah parent ku suruh updatelaah some of durang punya thing dalam FB atu so ku buatlaah gpun di hostel ni ja ada wifi waah drumah bukannya  ada kan.. then around pukul 9++ laah ada waah mula2 sound macam kuyuk waah arah jendela ku aaah, aku inda pulang apa, ku subuklaah, then nada jua ada, then inda batah atu, ada macam suara bini2 nyanyi waah smooth suara atu, aku ni kambang bulu apa sudaah panik sudaah.. then ku ni keluar lahh bilik, plan kan pindah bilik kawan kali sunyi baah diluar aah... kambang bnar buluku time atu.. so aku masuk then teruskan melayan facebook, time2 ku online atu, makin panas makin banyak bah bunyi2an aah... nada choice, ku tahan saja taah eeeeh.. ku pasang radio basar2 lampu ku buka.. ato yaa tarang bilikku.. sedangku online atu, ada ku nampak kawanku online, ku text lah ia, rupa2nya ia pun sama jua... kami sama2 kana ganggu baah.. fuuuh!!!! malam atu inda betidur ku baah samapi pukul 2 subuh uuuh~ sandie jua tooowh~... ani aku di hostel nie iataaah ijaap ku aah... macam macam baah sudah lapas2 cuti ani....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan